Tako kot je bila to praksa v preteklih letih, smo v klubu tudi letos pripravili poslovno konferenco, na kateri smo slavnostno podpisali pogodbe z generalnim sponzorjem Zavarovalnico Generali in zlatimi sponzorji Pomgrad, GMT, Avto Rajh ter partnerskim zlatim sponzorjem, ki ga sestavljata Vaillant in Apolis.
Na konferenci so bili izpostavljeni glavni dosežki v minuli tekmovalni sezoni, med katere spadajo premik in obnova igrišča, urejanje novih klubskih prostorov pod južno in severno tribuno, rekordni prestopi v zgodovini kluba (najprej Žan Karničnik, nato Tomi Horvat), delna profesionalizacija nogometne šole in debi štirih nogometašev iz mladinske šole v članski ekipi (Niko Kasalo, Vid Šumenjak, Tilen Ščernjavič in Žan Buček).
Cilji, ki jih bo klub zasledoval v sezoni 2022/23 so med drugim uvrstitev med prve tri ekipe v PLT, kar avtomatično pomeni nastop v kvalifikacijah evropskih tekmovanj, čim višja uvrstitev v tekmovanju Pokal Pivovarna Union, prodaja dveh igralcev in priključitev dveh igralcev nogometne šole h članski ekipi ter nadaljnji ravzoj nogometne šole in profesionalizacija trenerjev v nogometni šoli.
Robert Kuzmič, predsednik NŠ Mura: »Veseli in ponosni smo, da nam že vrsto let ob strani stojijo tako lokalni sponzorji, kot sponzorji iz drugih krajev po Sloveniji, ki so v Muri prepoznali uspešno zgodbo, do katere smo prišli z veliko truda, odrekanja in garanja. Dokaz, da delamo dobro je tudi to, da so vsi sponzorji obnovili obstoječe pogodbe, ob tem pa smo pridobili še nekaj novih sponzorjev. Za nami je uspešno obdobje, v katerem smo pisali zgodovinske uspehe, z zgodovinskimi mejniki pa nadaljujemo tudi v novi sezoni, ko smo prvič po letu 1963 zamenjali travnato rušo in premaknili igrišče, da bi zagotovili še boljše pogoje za igro. Za napredek kluba pa je nujno potrebno, da zagotovimo dodatne površine za treninge, kjer pa nismo odvisni sami od sebe. Bliža se stoletnica kluba in lepo bi bilo, da jo pričakamo vsaj s končanim lokom med severno in glavno tribuno, ki bi stadionu dal še dodaten čar. Zato zares apeliramo na občino, da s skupnim sodelovanjem to željo uresničimo«
Monika Povšič, Vodja oddelka za upravljanje s sponzorstvi in podporo prodaji v Zavarovalnici Generali: »Z NŠ Mura odlično sodelujemo že pet let, zadnji dve leti kot generalni sponzor. Skupno sodelovanje so v sezoni 2020/21 okronali z naslovom državnih prvakov. Nič manj pa niso bili borbeni v letošnji. Za njimi je izjemna sezona, ko jim je uspelo s srčnimi nastopi in končnim 4. mestom v državnem prvenstvu osvojiti vstopnico za evropske tekme! Prepričani smo, da nam bosta njihova srčnost in borbenost tudi v prihodnje v navdih ter dokaz, da noben izziv ni nedosegljiv. Veseli in ponosni smo, da jim lahko tudi v prihajajoči sezoni stojimo ob strani. Zavarovalnica Generali si kot vseživljenjski partner prizadeva k soustvarjanju dolgoročno razvojno naravnane, zdrave in trajnostne družbe, ki ljudem omogoča uresničevanje njihovih potencialov. Zavezali smo se dolgoročno podpirati številne projekte s področij dobrodelnosti, športa, umetnosti, izobraževanja in preventive, s posebnim poudarkom na razvoju mladih talentov. Šport je pomembno področje, s katerim podpiramo tako zveze, ekipe kot tudi športnike in posameznike. S tem spodbujamo zdrav in aktiven življenjski slog. Pri tem nam je NŠ Mura lahko zagotovo v vzgled in odlično spodbudo«
Kristian Ravnič, član uprave Pomgrad: »Pomgrad poskuša podpirati in spodbujati pozitivne zgodbe v okoljih, kjer deluje in ena takšna zgodba je NŠ Mura. Tej zgodbi smo se pridružili na samem začetku, že v nižjih ligah in jih spremljamo skozi vsa ta leta. Verjamemo, da bomo še dolgo časa uspešno sodelovali«.
Mihael Feher, izvršni direktor GMT: »V podjetju smo ponosni, da od samega zacetka podpiramo ta uspešen projekt. Kot je povedal predsednik, želimo podpirati ta uspešen projekt, praktično enega najuspešnejših nogometnih kolektivov v Sloveniji, ki ima jasno pot, jasno strategijo in je uspešno voden. Verjamem, da nas bodo razveseljevali tudi na novi travnati površini«.
Dušan Rajh, direktor Avto Rajh: »Mi se bomo trudili še naprej, da se bodo igralci in trenerji vozili brez skrbi in varno na treninge, pa tudi v privatnem času. Klubu želimo še veliko uspehov v prihodnje«.
Tomaž Bizjak, direktor Vaillant: »Zakaj nadaljujemo? Zato, ker delimo enake vrednote. Če izpostavim samo neko trajnost, tradicijo. Na podlagi tega sodelovanja želimo narediti, da bodo naše znamke še močnejše«.
Dejan Kolbl, direktor Apolis: »V tej zgodbi smo prisotni že od začetka. Če se spomnimo leta 2016, ko pride k meni član upravnega in mi hoče dati Murino majico, ki jo noben ni hotel imeti. Še bolj bizarno je bilo, ko me je klical, da potrebujejo kad za grozdje, v kateri bo led za regeneracijo igralcev. Tretje je bilo, ko je čez dva tedna prišel k meni in dejal, da ga je sram, ker je Mura izgubila s Sotino z 2 : 0. Zdaj pa poglejte, kako je klub napredoval. Ta ista majca se zdaj odlično prodaja, namesto poraza s Sotino pa zdaj Mura premaguje tudi Tottenham«.